loading...

روش هاي مطمئن براي مهاجرت به كانادا

مهاجرت به كانادا

بازدید : 162
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تركيبات مختلف ادكلن زنانه و مردانه و نحوه عملكرد آن‌ها پس از استفاده و همچنين تاثيري كه روي تركيبات شيميايي بدن دارند مي‌توانند در انتخاب يك عطر براي يك فرد خاص با ويژگي‌هاي خاص موثر باشند. بنابراين اگر ما درباره اين عوامل اطلاعت و شناخت كافي داشته باشيم و بتوانيم ويژگي‌هاي هر عطر را تشخيص دهيم انتخاب عطر براي هر فرد ساده خواهد بود و مي‌توانيم بهترين عطر را براي خود يا عزيزانمان تهيه كنيم كه بايد دقت داشته باشيم از سايتهاي معتبر اقدام به خريد نماييم .

برچسب ها ادكلن زنانه ,
بازدید : 238
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

عطرهايي كه بهتر است در روزهاي گرم و آفتابي استفاده ‌شوند، با عطرهايي كه مناسب روزهاي سرد زمستان‌اند، يكسان نيستند. در روزهاي گرم تابستان براي ماندگاري بوي عطر بايد به دفعات بيشتري از آن استفاده كنيد. با اين حساب، بهتر است كه در فصل گرم از عطري استفاده كنيد كه ماندگاري بيشتري داشته باشد. در فصل گرم، استفاده از رايحه‌هاي خنك و ترش، تلخ و ‌‌‌سرد، جنگلي و‌ وحشي بسيار خوشايند است. استفاده از رايحه هاي خنك و ترش در فصل تابستان، سرماي خوشايندي را به شما و اطرافيانتان منتقل مي‌كند و درنتيجه از حس گرماي محيط مي‌كاهد تا به يك حس تعادل دمايي برسيد و براي اطلاعات بيشتر درباره عطر زنانه و مردانه ميتوان از سايتهاي معتبر اقدام نمود .

برچسب ها عطر زنانه ,
بازدید : 178
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

اگر از فروشگاه هاي اينترنتي ادكلن مردانه و زنانه خريد مي كنيد. ببينيد كه در سايت آدرس و شماره هاي مشخص و دقيقي ذكر شده يا نه. آيا فروشنده اطلاعات تماس چندين راه ارتباطي آنلاين خود از جمله ايميل، تلگرام، يوتيوب، گوگل پلاس و…خود را ذكر كرده است. آيا امكان بازگشت محصول دارد؟ از فروشگاه هايي خريد كنيد كه حتما نماد اعتماد الكترونيكي داشته باشند تا بتوانيد خريد مطميني داشته باشيد .

برچسب ها ادكلن مردانه ,
بازدید : 219
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

عطرها به ترتيب ماندگاري و غلظت عصاره پرفيوم، ادوپرفيوم، ادوتويلت و ادكلن هستند اما از نظر پخش به ترتيب ادكلن، ادوتويلت، ادوپرفيوم و پرفيوم قرار مي گيرند. يعني هر چقدر الكل عطري بيشتر باشد ميزان درصد پخش آن بيشتر است؛ اما ماندگاري اش در طول روز كمتر مي شود. اگر زماني حس كنيد كه عطر تقلبي ميزان ماندگاري اش از عطر اصلي بيشتر است، به اين خاطر است كه آنها درصد الكل عطر تقلبي را كمتر مي كنند تا از اين طريق احتمال تشخيص تقلبي بودنش كمتر شود و به همين دليل مصرف كننده به اشتباه مي افتد و براي خريد عطر مردانه و زنانه بايد از مراكز مطمين و مجاز اقدام نمود .

برچسب ها عطر مردانه ,
بازدید : 227
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

عطر يك وسيله لاكچري محسوب مي‌شود و عطراصل قيمت بالايي دارد اما عطرها را مي‌توان در بازه قيمتي گسترده‌اي در بازار مشاهده كرد از قيمت زير صد هزار تومان تا چند ميليون تومان. اگر عطر را براي خودتان مي‌خواهيد و قرار است سال‌ها از آن استفاده كنيد پس هزينه كردن براي آن ارزش دارد و بسته به درآمد خود مي‌توانيد يك عطر مناسب تهيه كنيد. اگر عطر را براي كادو تهيه مي‌كنيد ارتباط و اهميت آن شخص را براي خود در نظر بگيريد و بودجه مناسب را انتخاب كنيد. قيمت عطر نشان دهنده كيفيت ساخت و غلظت و دوام آن است و ارتباطي با خوشبويي آن ندارد و ممكن است يك عطر ارزان قيمت براي شما مطبوع‌تر و مناسب‌تر از يك عطر گران باشد.

برچسب ها عطر اصل ,
بازدید : 158
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

نحوه تشخيص ادكلن اصل ، بهتره پيش از خريد مدل عطر رو در اينترنت سرچ كنيد و دقيق ظاهر اون رو ببينيد . كوچكترين تفاوت ها گاهي نشون دهنده تقلبي بودنه! البته گاهي و نه هميشه . چون بعضي مواقع كمپاني ها در دوره هاي زماني مختلف پكيج عطرهاشون رو تغيير ميدن كه بايد هميشه در جريان اين تغييرات باشيد .

برچسب ها ادكلن اصل ,
بازدید : 224
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

بعضي از مردم فكر مي كنند كه براي مطرح بودن بايد عطر و ادكلن هاي گران قيمت بخرند. چون مرغوب تر و خوشبوتراند. اين فكر از جهاتي نادرست است. هر كسي مي تواند با هزينه اي اندك عطر مناسب خود را بخرد كه از آن راضي باشد. عطر يا ادكلن مرغوب و گران قيمت هم خوب است. اما وقتي با بدن شما و شخصيت شما سازگار نباشد بي فايده است. اين شايد نكته مفيدي در اين زمينه باشد كه مطمئنا ديدگاه شما را نسبت به استفاده از عطر و ادكلن عوض خواهد كرد و براي خريد ادكلن ميتوانيد از مشاوره سايتهاي معتبر اقدام نماييد .

برچسب ها خريد ادكلن ,
بازدید : 182
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

براي خريد عطر وقت بگذاريد و عجله نكنيد. 10 مدل بو را در يك لحظه امتحان نكنيد چون مطمئن باشيد متوجه نخواهيد شد چه عطري را بايد بخريد. به خودتان فرصت بدهيد. شما در حال خريد كالاي لوكس هستيد؛ براي همين بايد آنچه را كه مي خريد دوست داشته باشيد و به درستي از آن استفاده چنيد چون آنقد رهم ارزان نيست كه اگر خوشتان نيامد آن را به سادگي كنار بگذاريد. آنچه كه بوي عطر را تغيير مي دهد و از بين مي برد نور خورشيد و گرما است. اگر عطر را در يخچال نگهداري كنيد تا زماني كه تمام شود، براي شما ماندگاري بيشتري خواهد داشت.

برچسب ها خريد عطر ,
بازدید : 226
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

همشه هنگام خريد عطر و ادكلن ، ابتدا آن را تست كنيد اما عجله نكنيد مدتي صبر كنيد چون خاصيت عطرها اين است كه بعد از چند دقيقه بوي آن ها متفاوت خواهدشد؛ تست بوي اوليه و بوي نهايي. بوي اوليه، بويي است كه عطر در همان لحظه دارد و بوي نهايي كه اصل كاري همين است، بويي است كه بعد از چند دقيقه معلوم مي شود. عطر را حتما روي پوست خود تست كنيد. زماني كه بوي عطر با بوي طبيعي بدن شما آميخته شود، ايجاد بوي متفاوتي خواهدكرد و با اين كار، انتخاب بهتري خواهيد داشت. حواس تان باشد كه بيش از دو يا سه نوع عطر را هنگام خريد تست نكنيد، چون بوها مخلوط شده و نمي توانيد انتخاب درستي داشته باشيد.

برچسب ها ادكلن ,
بازدید : 173
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

همانطور كه در بحث رنگ‌ها، از رنگ سال و رنگ فصل برايتان گفتيم؛ در بحث عطرها هم بايد از عطر سال و عطر فصل صحبت كنيم. طبيعتا عطرهايي كه بهتر است در روزهاي گرم و آفتابي استفاده ‌شوند، با عطرهايي كه مناسب روزهاي سرد زمستان‌اند، يكسان نيستند. در فصل بهار از عطرهاي ملايم استفاده كنيد. عطرهاي ملايم و بهاري را معمولا از گل‌هاي بنفشه، تمشك و مگنوليا مي‌گيرند. در روزهاي گرم تابستان براي ماندگاري بوي عطر بايد به دفعات بيشتري از آن استفاده كنيد. با اين حساب، بهتر است كه در فصل گرم از عطري استفاده كنيد كه ماندگاري بيشتري داشته باشد. در فصل گرم، استفاده از رايحه‌هاي خنك و ترش، تلخ و ‌‌‌سرد، جنگلي و‌ وحشي بسيار خوشايند است. استفاده از رايحه هاي خنك و ترش در فصل تابستان، سرماي خوشايندي را به شما و اطرافيانتان منتقل مي‌كند و درنتيجه از حس ِ‌گرماي محيط مي‌كاهد تا به يك حس تعادل دمايي برسيد.

برچسب ها عطر ,

تعداد صفحات : 4

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 13
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 117
  • بازدید کلی : 18763
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه